تور کوش آداسی

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

رستوران های کیش

کافی شاپ میلاژ کیش

معرفی:کافی شاپ میلاژ کیش یکی از کافه های معروف جزیره کیش میباشد در بین مسافران تور کیش مرداد 98 طرفدار زیادی دارد.این کافه در واقع، شعبه دوم بل برگر تهران است.کافه میلاژ بهترین جا برای خوردن یه نوشیدنی خوب است. این کافه نماینده رسمی قهوه illy در جزیره می باشد.کافه میلاژ دارای ظرفیت 50 نفره میباشد و همچنین با فضای زیبای که دارد یک مکان مناسب برای جشن تولد ها و برگذاری قرار ملاقات ها میباشد.کافه میلاژ دارای یک پارکینگ اختصاصی بوده تا مسافران تور کیش با خیال خودرو خود را پارک کنند.

کافی شاپ میلاژ کیش

منو کافه:کافی شاپ میلاژ دارای منوی از انواع فست فود های ایرانی و خارجی، نوشیدنی های متنوع و خاص است.مسافران و کیشوندان محترم ترو کیش میتوانند از روی منو سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت مکانی:ایران-کیش-بلوار خیام-مرکز خرید سازینا 1-کافه میلاژ

کافی شاپ میلاژ کیش

ساعت کاری:کافی شاپ میلاژ هر روزه از ساعت 8 صبح تا 1 باز میباشد .مسافران تور کیش میتوانند در هر ساعتی که میخواهند به این کافه بروند و لحظات شادی را سپری کنند.

پیشنهاد ما:سطح قیمتی این کافه بسیار مناسب میباشد از این رو مسافران و گردشگران میتوانند براحتی هر آنچه که میخواهند را با قیمت کم و کیفیت عالی میل کنند.


رستوران پوریا کیش

معرفی:رستوران پوریا یکی از رستوران های سنتی کیش میباشد و در بین مسافران تور کیش طرفدار زیادی دارد.رستوران پوریا با دارا بودن آشپز های کاملا حرفه ای بهترین غذا  ها را برای مسافران تور کیش میباشد.رستوران ظرفیت 200 نفره دارد اما برای رفتن به این رستوران میتوانید از قبل میز رزرو کنید.رستوران پوریا دکوراسیون و معماری  سنتی و  ایرانی است که فضایی دلپذیری را رقم زده تا مشتریان در آن حسی خوب داشته باشند.دیزی یکیاز غذا های پرطرفدار رستوران هتل میباشد.مسافران تور کیش در طول اقامتشان باید حتما برای صرف غذا به این رستوران سنتی رفته و از غذا های لذیذ آن نوش جان کنند.این رستوران دارای موسیقی زنده میباشد تا مسافران تور کیش در زمان صرف غذا از  لحظات خود به خوشی استفاده کنند همچنین این رستوران دارای اینترنت رایگان نیز میباشد تا به کار های اینترنتی خود رسیدگی کنند.

رستوران پوریا کیش

منو رستوران:منو رستوران پوریا بهترین غذا های کباب، غذا های دریایی، غذاهای سنتی و سالاد میباشد و پرطرفدار ترین غذای آن دیزی میباشد و مسافران تور کیش میتوانند  از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:رستوران از ظهر تا بعد از ظهر, بعد از ظهر تا شب آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.

رستوران پوریا کیش

موقعیت مکانی:کیش- هتل آرمیس- طبقه همکف

پیشنهاد ما:مسافران تور کیش در طول اقامت در این جزیره کیش میتوانند در زمان گرسنگی به این رستوران رفته و از غذا های خوشمزه لذت ببرید.

رستوران پوریا کیش


رستوران بوف هایپر کیش

معرفی:رستوران بوف هایپر یکی از رستوران های خوب جزیره کیش میباشد که در بین مسافران طرفدار زیادی دارد.این رستوران در روز های تعطیل نیز از کیشوندان و مسافران  عزیز تور کیش پذیرایی میکند.رستوران بوف هایپر دارای بهترین آشپز ها و سر آشپز ها میباشد تا غذا هایی با کیفیت بالا را برای مسافران وگردشگران سرو کنند.کارکنان این  رستوران بسیار خوش برخورد هستند و آماده خدمت رسانی به مسافران تور کیش شهریور 98 میباشند.در این رستوران اینترنت به صورت رایگان در اختیار مسافران تور کیش قرار میگیرد تا در  زمان صرف غذا بتوانند به راحتی به کار های اینترنتی خود نیز رسیدگی کنند.

رستوران بوف هایپر کیش

منو رستوران:رستوران بوف غذا های ایرانی ، فرنگی و فست فود میباشد که مسافرین عزیز از روی منو میتوانند به راحتی غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان  کنند.

رستوران بوف هایپر کیش

ساعت کاری:از صبح تا 1 بامداد و حتی روز های تعطیل آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.

موقعیت مکانی:جنب بازار تجاری- مرکز هایپر

رستوران بوف هایپر کیش

پیشنهاد ما:اگر به این جزیره زیبا سفر کردید حتما به این رستوران رفته و از غذا های خوشمزه اش امتحان کنید که طرفدار کیفیت غذا و قیمت مناسب آن خواهید شد.

 رستوران بوف هایپر کیش


رستوران عطاویچ کیش

معرفی رستوران : رستوران های زنجیره ای عطاویچ با بیش از پنجاه شعبه در سراسر کشور در حال فعالیت هستند که یکی از این شعبه ها در جزیره کیش قرار گرفته است. این رستوران بیشتر به خاطر ابداع طعم های جدید از غذاها و ساندویچ های ترکیبی و ساندویچ های سایز بزرگ خود که به غول معروف هستند، به سرعت مشهور شد و جای خود را در میان مسافران تور کیش باز کرد. هرچند وقت یک بار در این رستوران جشنواره ویژه سس ها برگزار می شود که با سرو بیش از 50 مدل سس شما را به ضیافتی بزرگ دعوت می کنند. این رستوران دارای ظرفیت 100 نفر می باشد و برخلاف شعب دیگر این شعبه دارای میزهای فضای آزاد است که می توانید از آن ها استفاده نمایید. 

رستوران عطاویچ کیش

منو رستوران : قسمت های مختلف منو این رستوران شامل پیتزا، عطامستر، برگر، ساندویچ، سوخاری، منوی کودک، سالاد، پیش غذا و نوشیدنی می باشد که هرکدام دارای آیتم های متفاوت و سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ هستند. 

پیشنهاد ما : ارائه سایزهای مختلف در این منو باعث شده است تا بتوانید حجم دلخواه از غذای خود را سفارش دهید و نگران اسراف و یا گرسنه ماندن نباشید! بسیاری از مشتریان معتقدند که طعم پیتزاهای عطاویچ را در هیچ فست فود دیگری نچشیده اند. 

رستوران عطاویچ کیش

ساعت کاری رستوران : از 11 صبح تا 12 شب برای سرو ناهار و شام

موقعیت مکانی رستوران : جزیره کیش، بلوار ساحل، جنب مجتمع زیتون، فست فود عطاویچ کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.