تور کوش آداسی

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

رستوران های خوب کیش

کافه رستوران فراتی کیش

معرفی رستوران : کافه رستوران فراتی یکی از رستوران های جدید جزیره کیش است که در اواخر سال 1395 افتتاح شد. این کافه رستوران در نزدیکی ساحل زیبای مرجان جزیره کیش قرار گرفته است و یک رستوران ساحلی محسوب می شود. یکی از نکات جالب این رستوران فعالیت شبانه روزی یا 24 ساعته آن است که باعث می شود در هرزمانی که خواستید بتوانید به آن مراجعه کنید. مدیریت رستوران بر عهده آقای مجید ده بزرگی است که به شیوه ای بسیار نوین و جوان پسند این کافه را اداره می کنند. در بام رستوران نیز فضای نشستن وجود دارد و مسافران تور کیش با نشستن در این قسمت منظره ای بیسار زیبا از دریا در برابر چشمان شما قرار می گیرد. این رستوران دارای 120 نفر ظرفیت است که بین سالن اصلی، بام و حیاط تقسیم شده اند.

کافه رستوران فراتی کیش

منو رستوران : انواع برگر، پیتزا، پلو، کباب،‌غذاهای دریایی، استیک، پیش غذا، صبحانه،‌بستنی،‌آبمیوه طبیعی،‌ بار گرم، نوشیدنی های سرد، کیک ، چای و دمنوش در منو این رستوران وجود دارد که قیمت های نسبتا مناسبی نیز دارند.

پیشنهاد ما: این کافی شاپ بسیار زیبا برای مراسم های خاص نیز برنامه های ویژه تدارک می بیند که می توانید از آن ها با خبر شوید. کافه فراتی این امکان را برای شما مسافران تور کیش فراهم کرده است تا در هر ساعتی خواستید به آن مراجعه کنید و غذای کامل و یا حتی یک فنجان چای سفارش دهید.

کافه رستوران فراتی کیش

ساعت کاری رستوران : شبانه روزی

موقعیت مکانی رستوران : جزیره کیش،‌ پارک ساحلی مرجان، جنب برج های دوقلو، کافه رستوران فراتی

کافه رستوران فراتی کیش


رستوران چی چیز کیش

معرفی رستوران : رستوران چی چیز یکی از فست فودهای خوب جزیره کیش است. این فست فود همانند دیگر رستوران های ایوان مروارید میز و صندلی مخصوص فضای باز دارد. اینترنت بی سیم رایگان در محیط این رستوران قابل استفاده است. یک ادعای بزرگ در این رستوران این است که تمامی غذاها بدون استفاده از سوسیس ، کالباس و روغن مضر طبخ می شوند. هم چنین امکان دیگری که در این رستوران وجود دارد که مواد استفاده شده در غذا و میزان تندی غذای خود را انتخاب نمایید. ظرفیت این رستوران 84 نفر است و مدیریت آن بر عهده خانم سعدی می باشد. بیرون بر رستوران چی چیز دارای سرویس رایگان در محدوده است.

رستوران چی چیز کیش

منو رستوران : منو این رستوران شامل انواع پیتزا،‌ برگر ، ساندویچ ، گریل، پاستا، کاسادیا، رولت، سالاد و ساید دیش یا مخلفات است. غذاها دارای کیفیت بالایی هستند و قیمت متوسط رو به بالایی نیز دارند.

پیشنهاد ما : این رستوران پیشنهاد بسیار خوبی برای مسافران تور کیش تیر 98 است که طرفدار غذای سالم هستند. 

رستوران چی چیز کیش

ساعت کاری رستوران : این رستوران از 12 ظهر تا 1 نیمه شب یکسره مشغول فعالیت است.

موقعیت مکانی رستوران : ایوان مروارید، غرفه 334


رستوران گیلانه کیش

معرفی رستوران : رستوران گیلانه یک رستوران محلی گیلکی در جزیره کیش است که به خاطر طعم خاص غذاهایش معروف شده است. این رستوران در محله بومی نشین و کم رفت و آمد عربها قرار گرفته است و برای رفتن به آن احتمالا باید از هتل محل اقامت خود تاکسی سوار شوید چون اکثر هتل ها از این محله دور هستند. تعداد ظرفیت در رستوران گیلانه کم است اما نگران نباشید زیرا می توانید از قسمت بیرون بر رستوران غذای مورد علاقه خود را دریافت کنید.

رستوران گیلانه کیش

منو رستوران: در رستوران گیلانه منوی بسیار پر و پیمانی در انتظار شما است. در ابتدا باید توجه کنید که برای غذاهای ایرانی و غذاهای گیلکی دو منوی جداگانه در نظر گرفته شده است . در منوی غذاهای ایرانی می توانید انواع خورش ها ، کباب ها و هم چنین غذاهای دریایی شامل ماهی را سفارش دهید. در منوی غذاهای گیلکی غذاهای خوش طعمی مانند جوجه ترش، ترشی تره، میرزا قاسمی و کباب ترش وجود دارند که با کیفیتی بسیار عالی ارائه می شوند. هم چنین مخلفاتی مانند زیتون پرورده و سیر ترشی مخصوص گیلانی نیز در کنار این غذاها وجود دارد. نکته قابل توجه این منو قیمت بسیار خوب آن است.

رستوران گیلانه کیش

پیشنهاد ما: رستورانی با غذاهای گیلکی بسیار عالی که بی شک عاشق غذاهای محلی آن می شوید. هم چنین وجود مصلح های خوش طعم گیلکی نیز این رستوران را برای شما مسافران تور کیش به رستورانی خاص بدل کرده است.

ساعت کاری رستوران : از ظهر تا بعداز ظهر برای ناهار و از شب تا بامداد برای شام

موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در محله عربها جزیره کیش، در خیابان خانشیر و روبروی مرکز خرید سحر 2 قرار گرفته است.


رستوران هشتگ کیش

معرفی رستوران : رستوران هشتگ یکی از رستوران مخصوص طبخ غذاهای فرنگی در جزیره کیش است. این رستوران بسیار جوان پسند بوده و محیط خاص و جذابی دارد. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار عالی است و تمام سعی پرسنل بر ان بوده است تا در همه چیز حتی ظرف های سرو غذا نیز نوآوری داشته باشند. در داخل این رستوران یک ماشین فولکس قدیمی بسیار زیبا قرار دارد و در و دیوار آن نیز با انواع پلاک های ماشین و علائم راهنمایی و راندگی تزیین شده است. محیط داخلی رستوران کمی تیره است و در آن از صندلی های پایه بلند که برای صرف غذا راحت ترند استفاده شده است.

رستوران هشتگ کیش 

منو رستوران: همان طور که پیش تر گفتبم منو هشتگ مملو از غذاهای فرنگی و فست فود است که البته اسم برخی از آن ها در منوی تغییر کرده و به اسم شهر های کشورها در آمده است که توضیحات درباره این مدل غذاها را می توانید از ویتر بپرسید. به طور کلی در این منو انواع پیتزا،‌ برگر، استیک، ساندویچ، سیب زمینی سالاد و نوشیدنی هایی نظیر باواریا و نوشابه به چشم می خورد.

پیشنهاد ما: این رستوران با محیط بسیار زیبا که بعضی شب ها در آن موسیقی زنده نیز اجرا می شود، نظر شما را نسبت به طعم های قدیمی عوض می کند و هر چیزی را به شیوه ی جدید و خوش طعم تری به شما مسافران تور کیش تابستان 98 ارائه می دهد.

رستوران هشتگ کیش

ساعت کاری رستوران : ساعت کاری هشتگ از 13 تا 16 و از 20 تا یک بامداد است.

موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در بلوار خلیج فارس، روبروی کارتینگ کیش و در ساختمان هدیش قرار گرفته است.

رستوران هشتگ کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

رستوران های کیش

کافی شاپ میلاژ کیش

معرفی:کافی شاپ میلاژ کیش یکی از کافه های معروف جزیره کیش میباشد در بین مسافران تور کیش مرداد 98 طرفدار زیادی دارد.این کافه در واقع، شعبه دوم بل برگر تهران است.کافه میلاژ بهترین جا برای خوردن یه نوشیدنی خوب است. این کافه نماینده رسمی قهوه illy در جزیره می باشد.کافه میلاژ دارای ظرفیت 50 نفره میباشد و همچنین با فضای زیبای که دارد یک مکان مناسب برای جشن تولد ها و برگذاری قرار ملاقات ها میباشد.کافه میلاژ دارای یک پارکینگ اختصاصی بوده تا مسافران تور کیش با خیال خودرو خود را پارک کنند.

کافی شاپ میلاژ کیش

منو کافه:کافی شاپ میلاژ دارای منوی از انواع فست فود های ایرانی و خارجی، نوشیدنی های متنوع و خاص است.مسافران و کیشوندان محترم ترو کیش میتوانند از روی منو سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت مکانی:ایران-کیش-بلوار خیام-مرکز خرید سازینا 1-کافه میلاژ

کافی شاپ میلاژ کیش

ساعت کاری:کافی شاپ میلاژ هر روزه از ساعت 8 صبح تا 1 باز میباشد .مسافران تور کیش میتوانند در هر ساعتی که میخواهند به این کافه بروند و لحظات شادی را سپری کنند.

پیشنهاد ما:سطح قیمتی این کافه بسیار مناسب میباشد از این رو مسافران و گردشگران میتوانند براحتی هر آنچه که میخواهند را با قیمت کم و کیفیت عالی میل کنند.


رستوران پوریا کیش

معرفی:رستوران پوریا یکی از رستوران های سنتی کیش میباشد و در بین مسافران تور کیش طرفدار زیادی دارد.رستوران پوریا با دارا بودن آشپز های کاملا حرفه ای بهترین غذا  ها را برای مسافران تور کیش میباشد.رستوران ظرفیت 200 نفره دارد اما برای رفتن به این رستوران میتوانید از قبل میز رزرو کنید.رستوران پوریا دکوراسیون و معماری  سنتی و  ایرانی است که فضایی دلپذیری را رقم زده تا مشتریان در آن حسی خوب داشته باشند.دیزی یکیاز غذا های پرطرفدار رستوران هتل میباشد.مسافران تور کیش در طول اقامتشان باید حتما برای صرف غذا به این رستوران سنتی رفته و از غذا های لذیذ آن نوش جان کنند.این رستوران دارای موسیقی زنده میباشد تا مسافران تور کیش در زمان صرف غذا از  لحظات خود به خوشی استفاده کنند همچنین این رستوران دارای اینترنت رایگان نیز میباشد تا به کار های اینترنتی خود رسیدگی کنند.

رستوران پوریا کیش

منو رستوران:منو رستوران پوریا بهترین غذا های کباب، غذا های دریایی، غذاهای سنتی و سالاد میباشد و پرطرفدار ترین غذای آن دیزی میباشد و مسافران تور کیش میتوانند  از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:رستوران از ظهر تا بعد از ظهر, بعد از ظهر تا شب آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.

رستوران پوریا کیش

موقعیت مکانی:کیش- هتل آرمیس- طبقه همکف

پیشنهاد ما:مسافران تور کیش در طول اقامت در این جزیره کیش میتوانند در زمان گرسنگی به این رستوران رفته و از غذا های خوشمزه لذت ببرید.

رستوران پوریا کیش


رستوران بوف هایپر کیش

معرفی:رستوران بوف هایپر یکی از رستوران های خوب جزیره کیش میباشد که در بین مسافران طرفدار زیادی دارد.این رستوران در روز های تعطیل نیز از کیشوندان و مسافران  عزیز تور کیش پذیرایی میکند.رستوران بوف هایپر دارای بهترین آشپز ها و سر آشپز ها میباشد تا غذا هایی با کیفیت بالا را برای مسافران وگردشگران سرو کنند.کارکنان این  رستوران بسیار خوش برخورد هستند و آماده خدمت رسانی به مسافران تور کیش شهریور 98 میباشند.در این رستوران اینترنت به صورت رایگان در اختیار مسافران تور کیش قرار میگیرد تا در  زمان صرف غذا بتوانند به راحتی به کار های اینترنتی خود نیز رسیدگی کنند.

رستوران بوف هایپر کیش

منو رستوران:رستوران بوف غذا های ایرانی ، فرنگی و فست فود میباشد که مسافرین عزیز از روی منو میتوانند به راحتی غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان  کنند.

رستوران بوف هایپر کیش

ساعت کاری:از صبح تا 1 بامداد و حتی روز های تعطیل آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.

موقعیت مکانی:جنب بازار تجاری- مرکز هایپر

رستوران بوف هایپر کیش

پیشنهاد ما:اگر به این جزیره زیبا سفر کردید حتما به این رستوران رفته و از غذا های خوشمزه اش امتحان کنید که طرفدار کیفیت غذا و قیمت مناسب آن خواهید شد.

 رستوران بوف هایپر کیش


رستوران عطاویچ کیش

معرفی رستوران : رستوران های زنجیره ای عطاویچ با بیش از پنجاه شعبه در سراسر کشور در حال فعالیت هستند که یکی از این شعبه ها در جزیره کیش قرار گرفته است. این رستوران بیشتر به خاطر ابداع طعم های جدید از غذاها و ساندویچ های ترکیبی و ساندویچ های سایز بزرگ خود که به غول معروف هستند، به سرعت مشهور شد و جای خود را در میان مسافران تور کیش باز کرد. هرچند وقت یک بار در این رستوران جشنواره ویژه سس ها برگزار می شود که با سرو بیش از 50 مدل سس شما را به ضیافتی بزرگ دعوت می کنند. این رستوران دارای ظرفیت 100 نفر می باشد و برخلاف شعب دیگر این شعبه دارای میزهای فضای آزاد است که می توانید از آن ها استفاده نمایید. 

رستوران عطاویچ کیش

منو رستوران : قسمت های مختلف منو این رستوران شامل پیتزا، عطامستر، برگر، ساندویچ، سوخاری، منوی کودک، سالاد، پیش غذا و نوشیدنی می باشد که هرکدام دارای آیتم های متفاوت و سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ هستند. 

پیشنهاد ما : ارائه سایزهای مختلف در این منو باعث شده است تا بتوانید حجم دلخواه از غذای خود را سفارش دهید و نگران اسراف و یا گرسنه ماندن نباشید! بسیاری از مشتریان معتقدند که طعم پیتزاهای عطاویچ را در هیچ فست فود دیگری نچشیده اند. 

رستوران عطاویچ کیش

ساعت کاری رستوران : از 11 صبح تا 12 شب برای سرو ناهار و شام

موقعیت مکانی رستوران : جزیره کیش، بلوار ساحل، جنب مجتمع زیتون، فست فود عطاویچ کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

جاذبه های توریستی کیش

گذر طبیعت کیش

گذر طبیعت از جاذبه های دیدنی در بخش شرقی سواحل جزیره کیش است که با تاکید بر حفظ محیط زیست و رونق گردشگری تور کیش و به منظور ایجاد فضایی توام با آرامش و لذت برای خانواده ها ایجاد شده است.گذر طبیعت درفضایی به وسعت 35 هزار مترمربع و حدود شش هزار مترمربع فضای سبز ایجاد شده است ، کاشت گیاهان بومی منطقه و سازگار با محیط و شرایط آب و هوایی و وجود درختان انجیر معابد در آن سبب شده تا گردشگران تور کیش بتوانند در فضایی آرام، لحظاتی بیاد ماندنی و توام با نشاط را در این پارک زیبا تجربه کنند.طراحی مبلمانی مناسب ، نور پردازی زیبا بدون نصب تیر چراغ برق،نصب وسایل متنوع بازی برای کودکان و همچنین اختصاص فضایی برای بازی های ماسه ای از امکانات این گذر است . ایجاد جاده سلامت به عرض شش و نیم متر و نصب دستگاه های ورزشی ،به مسافران تور کیش این امکان را می دهد تا در فضایی زیبا به انجام تفریحات سالم بپردازند.نصب 15 مجسمه فایبر گلاس برگرفته از انوع گونه های پرندگان ، آهوان و لاک پشت ، ساخت آب نمای مرجانی و باغ ایرانی ، نشیمنگاه ها و نصب آلاچیق از دیگر جاذبه های گذر طبیعت است . نیازهای خانواده ها در این پارک برای تفریح و سرگرمی مورد توجه قرار گرفته است ، طراحی فضای سبز، ایجاد پیاده راه ها ، آبنماها و بازی های تفریحی متفاوت نشان از این موضوع دارد.

گذر طبیعیت کیش

گذر طبیعیت کیش

 

گذر طبیعیت کیش

 

گذر طبیعیت کیش


جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی جزیره ای ساکت، آرام و تقریبا خالی از سکنه با ساحلی زیبا، شنی و تخته سنگهای رویایی محلی مناسب جهت آرامش و تفریح و شنا در ساحل آن و گرفتن حمام آفتاب مسافران تور کیش است،این جزیره از جاذبه هایی است که در دنیا بسیار با ارزش هستند. این جزیره از نظر سیاحت و ایرانگردی از زیر مجموعه های کیش است که با توجه به امکانات و استعداد طبیعی جزیره از نظر آب، خاک، هوا و شرایط خاص تجاری جزیرۀ کیش و همچنین برخورداری از زیبایی های طبیعی، قادر است بخشی از نیاز‌های سیاحتی و گردشگری تور کیش را تأمین کند.هندورابی از جزایر ایرانی خلیج فارس بوده و از توابع کیش شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان واقع در جنوب ایران می‌ باشد. جزیره هندورابی با 8 / 22 کیلومتر مربع مساحت، در فاصله 325 کیلومتری بندر عباس و 133 کیلومتری بندرلنگه و در حد فاصل بین دو جزیره کیش و لاوان قرار گرفته است. این جزیره سرزمینی هموار و تقریباً بدون عارضه طبیعی است. بلندترین نقطه آن بیست و نه متر و بزرگترین قطر آن هفت و نیم کیلومتر است.فعالیت اقتصادی اکثر اهالی این جزیره که تعداد آنها کمتر از یکصد خانوار می باشد صید و غواصی است. محیط زیست جزیره هندورابی به دلیل بسته بودن آن محدود است و موجوداتی از قبیل انواع پرندگان کوچک، پرندگان مهاجری نظیر باز و شاهین و انواع کمی از خزندگان و موش صحرایی در آنجا یافت می شود.تراکم مرجان ها در سواحل شمالی جزیره هندورابی آن را به زیستگاه بسیار مهمی در منطقه برای انواع آبزیان تبدیل کرده است. از آبزیان موجود در این ریف می توان به انواع مرجان های مغزی، جراح ماهیان، تن ماهیان دم زرد، یونیک، پیکاسو، ملوان و طوطی ماهیان نام برد. بازدید از لاک پشت های دریایی نیز که از اواسط اسفند ماه و تا نیمه خرداد جهت تخم گذاری به سواحل جزیره هندورابی می آیند خالی از لطف نیست.این جزیره بسیار زیباست که هر ساله تعداد بازدید کنندگان تور کیش بیشتر و بیشتر میشوند.

جزیره هندورابی

جزیره هندورابی


لاک پشتهای دریایی کیش

از سالیان بسیار دور و به واسطه امنیت و آرامشى که بر سواحل زیباى جزیره کیش حاکم است انواع آبزیان و از جمله لاک پشت ها در آن آشیانه گزیده اند.در خلیج فارس دو نوع لاک پشت وجود دارد یکی از نوع نوک دار و دیگری از نوع لاک پشت سبز.درآبهاى ساحلى جزیره کیش مخصوصاً در نزدیکى دماغه غربى و همه سواحل سنگى جنوب و غرب جزیره ، لاک پشت های دریایى غول پیکر را به راحتى دیده میشوند.دیده شدن لاک پشت ها در آبهاى ساحلى مخصوصاً درهنگام غروب یکى از جاذبه هاى سواحل صخره اى کیش است که گردشگران تور کیش تیر 98 علاقه خاصی به دیدن این لاک پشت ها دارند.لاک پشت های دریایى در اولین حلقه چرخه اکوسیستم دریایی قرار دارند و وجود این آبزیان برای بقای نسل بشر لازم و ضروریست. این جانوارن توازن زیست محیطی را بر عهده داشته و از بین رفتن آنان انسان را مواجه با فاجعه ای بزرگ و جبران ناپذیر خواهد ساخت.این موجودات در راسته ای همراه کروکودیل ها و مارمولک ها از مهره داران 200 میلیون سال پیش هستند و بیش از دیگر خزندگان پا به مرحله حیات گذاشته اند لاک پشتهای دریایی و مارهای دریایی تنها خزندگانی هستند که با زندگی در آب دریا سازش یافته اند.این لاک پشت ها ارتباط خود را با خشکی قطع نکرده اند و برای تنفس به آب نیازمند هستند و در فصل تولید مثل برای تخم گذاری به سواحل شنی کیش می آیند. این لاک پشت ها برای تغذیه از اسفنج ها، عروس های دریایی، لارو سخت پوستان و نرم تنان، گیاهان دریایی استفاده میکنند.

چند توصیه برای حفظ بقاء این موجودات دوست داشتنى :

از دست زدن به تخم لاک پشتها و یا برداشتن آنها خودداری نمایید

بهتر است از شنا کردن در اطراف آنها و یا دست زدن به آنها خوددارى کنید.

از ریختن زباله و پسمانده در دریا خودداری کنید .

از تردد در زیستگاه لاک پشتها خودداری نمایید.

به هنگام غواصی از تعقیب لاک پشتها خودداری نمایید.

هنگام قایقرانی مواظب لاک پشتهایی که برای تنفس به سطح آب می آیند باشید.

گردشگران تور کیش میتوانند از این لاک پشت های زیبا دیدن و لذت نمایند.

لاک پشتهای دریایی کیش

 

لاک پشتهای دریایی کیش

لاک پشتهای دریایی کیش

لاک پشتهای دریایی کیش


آکواریوم کیش

جزیره کیش یکی از مهمترین مناطق توریستی ایران میباشد و بدلیل وجود جاذبه ها ی گردشگری و دیدنی های کیش سالانه به گردشگران تور کیش اضافه میشود مثلا میتوان به آکواریوم کیش اشاره کرد.این جزیره زیبا و توریستی خلیج فارس یکی از مناطق توریستی ایران به حساب می آید و جاذبه های دیدنی بسیاری دارد تا مسافران تور کیش تابستان 98 بتوانند از این مناطق دیدن فرمایند.آکواریوم کیش یکی از پر بازدیدترین مراکز تفریحی کیش به حساب می آید و گردشگران تور کیش که تا کنون گونه های مختلف گیاهان دریایی و آبزیانی ندیده اند میتوانند ببینند و لذت ببرند.تقریبا هفتاد نوع ماهی تزئینی در مجموعه آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل و رنگ پولک ‌ها و زیبایی ظاهری، کم نظیر و برخی از آنها نیز بسیار کمیاب هستند.آکواریوم کیش شامل خزندگان ایران و جهان شامل مارها و تمساح ها، ماهیان آبهای شور و شیرین، پرندگان کمیاب جهان پستانداران و حیوانات تاکسیدرمی شده و دیرینه شناسی می باشدو اولین آکواریومم 20 هزار لیتری مخصوص آبهای شیرین در این مجموعه ساخته شده است .این مجموعه زیبا واقا دیدنی است مسافران تور کیش میتوانند از این آکواریوم زیبا دیدن کنند. 

آکواریوم کیش

 

 

 آکواریوم کیش

 

 آکواریوم کیش

 

 آکواریوم کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

جاذبه های گردشگری کیش

محموعه آوای خلیج فارس کیش

معرفی:مجموعه آوای خلیج فارس با زیربنایی به وسعتی در حدود 20 هزار متر مربع مساحت ساحلی و 15 هزار متر مربع مساحت دریا به همراه 1400 مترمربع اسکله هلالی به عنوان بزرگترین مجموعه فرهنگی تفریحی کشور و بزرگترین آبنمای موزیکال خاورمیانه می باشد که در شمال شرقی جزیره کیش و بهترین نقطه نزدیک اسکله تفریحی جزیره کیش احداث شده است و در بین مسافران تور کیش طرفدار زیادی دارد.فرهنگسرای آوای خلیج فارس برای سازگاری با محیط زیست بومی منطقه به شکل ستاره دریایی طراحی شده است. اطراف این بنا که در محوطه وسیعی وجود دارد و همچنین با استفاده از پنل های سولار نیمه شفاف در پوسته بیرونی بنا٫ علاوه بر زیبایی بصری هنگام شب، بخشی از برق مصرفی این سازه به وسیله انرژی خورشیدی تامین می شود.در این مجموعه سالن کنسرت نیز وجود دارد و بیشتر خواننده ها در این مجموعه کنسرت های خود را اجرا میکنند.ظرفیت سالن کنسرت 600 نفره میباشد.همچنین در این مجموعه سالن سینما و تئاتر نیز با ظرفیت بالا وجود دارد.منحصر بفرد ترین ویژگی این آبنما که بزرگترین آبنمای موزیکال دریایی در کشور محسوب می شود استفاده از آب شور دریا است.این آبنما از آبنما های خاورمیانه پیشرفته تر و بهتر میباشد.در فصل گرما و تابستان جشنواره و کنسرت های زیادی در این مجموعه برگزار میشود تا کیشوندان عزیز و مسافران تور کیش تیر 98 بتوانند در طول سفر لحظات خوبی را سپری کنند.

محموعه آوای خلیج فارس کیش

دیگر امکانات مجموعه:لیزر شو، ویدئو پروجکشن، پرده های آبی، افکت آتش و رباتهای پیشرفته میباشد.

محموعه آوای خلیج فارس کیش


بیگ بال کیش

معرفی:بیگ بال جز یکی از محیج ترین و هیجان انگیزترین بازی های جزیره زیبای کیش میباشد.بیگ بال همانطور که از اسمش پیداس توپ بزرگ از جنس پلاستیک میباشد که با داخل رفتن در این توپ ها میتوانید بر روی آب معلق باشید.دوستان و خانواده شما میتوانند از بیرون شما را به حرکت در بیاورند.این بازی هیجان انگیز میتواند خنده بر لب های شما مسافران تور کیش مرداد 98 بیاورد.بیگ بال به اندازی بزرگ میباشد که میتوانید 2 نفری به داخل آن رفته که در این صورت کنترل آن راحت تر میشود.این بازی جالب برای خانم ها و آقایون  قابل استفاده میباشد.هزینه این بازی نسبت به مدت زمان استفاده آن متغیر میباشد.اگر به جزیره زیبا کیش سفر کردید حتما از این بازی محیج و هیجان انگیز استفاده کنید و.  لذت ببرید.

بیگ بال کیش


برج صدف کیش

برج صدف در جزیره زیبای کیش قرار دارد. این برج دارای هایپر مارکت پرلا،فود کورت جوی لند،دفاتری شرکتی دو لتی و خصوصی قرار دارد.این برج در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد.مسافران تور کیش میتوانند از این برج دیدن کنند.فود کورت این برج نیز بهترین غذا ها را برای مسافران تور کیش سرو میکند و هایپر مارکت برج صدف هم بهترین اجناس را با بهترین کیفیت به فروش میرساند.

برج صدف کیش


ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل کیش یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش است . این ساحل در شرق جزیره کیش با درختان نارگیل فراوان، لور قدیمی و با آلاچیق های متعدد در طول ساحل، نزدیک اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان واقع شده و مکانی شگفت انگیز و آرامش بخش را برای مسافران و گردشگران تور کیش پدید آورده است. 3000 درخت زیبای نارگیل در زمینی به مساحت 20 هکتار در ساحل شرق جزیره کیش کاشته شده که باعث زیبایی و سرسبزی خاص این ساحل شده است که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش است.مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند در این ساحل دلنشین تفریح کنند و لحظات خوبی را به همراه داشته باشند. 

ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل کیش

 

ساحل درختان نارگیل کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

مراکز خرید معروف کیش

مرکز خرید دیپلمات کیش

مرکز خرید دیپلمات در مساحت 4000 هزار متر مربع ساخته شده و دارای 5 طبقه میباشد.از حسن های مهم این مرکز خرید نزدیک بودن به هتل ها و جاذبه های گردشگری این جزیره زیبا میباشد.در طبقه آخر این مرکز خرید رستوران وجود دارد تا مسافران تور کیش شهریور 98 پس از خرید های خود سری به رستوران زده و غذای دلخواه خود را انتخاب کنند و نوش جان کنند.اجناس این مرکز خرید برند است و کیفیت خوبی دارند.گردشگران تور کیش و همچنین کیشوندان عزیز میتوانند خرید خوبی را در این مرکز خرید داشته باشند.چشم انداز این مرکز خرید نیز بسیار زیبا میباشد.

مرکز خرید دیپلمات کیش


کارینا مال کیش

کارینا مال از مراکز خرید کیش است که مسافران تور کیش حتما باید در طول سفر خود به این پاساژ سر بزنند.کارینا مال با زیربنای 19500 دارای 258 واحد تجاری میباشد.2 عدد پله برقی در ورودی پاساژ وجود دارد تا مسافران تور کیش بتوانند به راحتی داخل شوند و همچنین برای رفتن به طبقه های بالا و پایین نیز در هر طبقه پله برقی و همچنین آسانسور وجود دارد.در این مرکز خرید بزرگ سالن تفریحی و بازی کودکان نیز وجود دارد.کارینا مال دارای رستوران و فست و کافی شاپ نیز میباشد تا مسافران و گردشگرانی که احساس خستگی و گرسنگی کردند از غذا ها و نوشیدنی های استفاده کنند و لذت یک خرید خوب را داشته باشند همچنین پارکینگ این مرکز خرید رایگان است هیچ پولی از مسافران تور کیش دریافت نمیشود.

کارینا مال کیش

کارینا مال کیش


میکا مال کیش

میکا مال جز بهترین مراکز خرید کیش است.در این مجتمع بزرگ سینما،شهر عجیب،تونل باد،سالن پاتیناژ،تله کابین،بولینگ،وسیع ترین مرکز خرید.مسافران تور کیش تابستان 98 و همچنین کیشوندان محترم میتوانند در این مجتمع علاوه بر خرید های خود تفریح نیز داشته باشند و لحظات خوبی را در این مجتمع داشته باشند.از دیگر امکاناتی که میتوان اشاره کرد:آسانسور،پله برقی،اینترنت،استخر است.مهم ترین هدف این مجتمع ایجاد فضایی برای خرید،تفریحی است.

میکا مال کیش

میکا مال کیش

میکا مال کیش


مرکز خرید روبا مال کیش

مرکز خرید رویا از مراکز خوب کیش است.این مرکز خرید دارای بهترین برند ها میباشد مانند اپل،سامسونگ،ال جی،کنوود،ماوی،پاندا،اسپریت میباشد.مسافران تور کیش و همچنین کیشوندان گرامی میتوانند از این مرکز خرید،خرید های خود را انجام دهند و کیفیت خوب اجناس این پاساژ را به چشم ببینند.مسافران تور کیش میتوانند از لوازم آرایش ها،لوازم گریم،کیف و کفش های برند لوازم الکترونیکی و دیجیتال،سیسمونی و مواد غذایی خریداری کنند.این مرکز خرید با بهترین کیفیت اماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.

مرکز خرید رویا مال کیش

مرکز خرید رویا مال کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش