تور کوش آداسی

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

آرامگاه های مشهد


آرامگاه شیخ طبرسی مشهد

آرامگاه شیخ طبرسی مشهد

شیخ طبرسی در روزهای پایانی عمرش به سمت سبزوار حرکت کرد و در همان شهر هم در گذشت. جسد وی را در قبرستان قتلگاه که اکنون به باغ رضوان معروف است دفن کردند و مسافران تور مشهد 94 می توانند از آن دیدن نمایند. با توجه به روایات گفته می شود که امام رضا (ع) در این مکان غسل داده شده است به همین دلیل این محل به مغسل الرضا نیز شهرت دارد. میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. از ویژگی های بارز شیخ طبرسی این بود که دور از تعصب بود و از دانشمندان سنی هم آموزش می دید مثل علامه زمخشری که از دانشمندان مشهور سنی است و شیخ طبرسی از او تجلیل کرده است. میهمانان تور مشهد 94 می توانند از آن دیدن نمایند. او در زمینه ادبیات و و زبان عربی تبحر فراوانی داشت و به شدت علاقه مند به لطیفه های ادبی بود. از کتاب های مهم شیخ طبرسی می توان به مجمع البیان و جوامع الجامع اشاره کرد. گردشگران تور مشهد 94 می توانند از آن دیدن نمایند.

چهار آرامگاه که نزدیک حرم امام رضا هستند که میهمانان تور مشهد 94 می توانند از آن بازدید نمایند یعنی در همان صحن حرم و در ضلع های شمالی و شرق و... قرار دارند عبارتند از آرامگاه حر عاملی (شمال شرقی صحن انقلاب ) , پیر پالان دوز (ضلع شمالی حرم) , آرامگاه شیخ بهایی (بین صحن امام و آزادی) , آرامگاه شیخ طبرسی (باغ رضوان) گردضشگران تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.



آرامگاه شیخ بهایی مشهد

آرامگاه شیخ بهایی مشهد

اماکن دیدنی در تور مشهد 94 شیخ بهایی از دانشمندان قرن دهم و یازدهم است که در زمینه هایی چون فلسفه و منطق و ریاضیات و... مطالعات فروانی داشته و در این زمینه ها بسیار تبحر داشت و همچنین او در زمینه هایی چون نجوم , فلسفه , فیزیک , ریاضی , اخلاق , سیاست , عرفان و... کتاب و رساله های زیادی نوشته است. میهمانان تور مشهد 94 می توانند از ان دیدن نمایند. گفته می شود که 88 کتاب از وی به جا مانده است. به دلیل زحمات و مطالعات فراوان او در زمینه نجوم و اطلاعاتی که در این زمینه به دست آورده برای تشکر و سپاس گذاری از وی یونسکو سال 2009 را سال نجوم و شیخ بهایی نامگذاری و معرفی کرد. میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. شیخ بهایی از دانشمندان دوران صفوی است و آرامگاه او از دیگر آرامگاه های نزدیک حرم امام رضا (ع) است که در ضلع شمالی حرم واقع شده است.میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.
مطالب مرتبط:

 

موضوع : تور مشهد,

هتل های مشهد

موضوع : تور مشهد,

هتل های پکن چین

هتل هیلتون بیجینگ پکن

هتل هیلتون بیجینگ یکی از هتل های 5 ستاره تور چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. فرودگاه بین المللی پکن 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچین مراکز خرید و اماکن تفریحی این شهر در فاصله 2 کیلومتری ازهتل هیلتون بیجینگ تور چین قرارگرفته است. اتاق های ممتاز دارای امکاناتی نظیر قهوه ساز و وان های مرمری می باشد. در هتل هیلتون بیجینگ تور چین امکانات دیگری مانند زمین تنیس و اسکواش برای علاقمندان دارد. همچنین میهمانان این هتل به راحتی می توانند به مراکز تفریحی شهر از جمله آشیانه پرندگان و شهر ممنوعه دسترسی داشته باشند.

هتل هیلتون بیجینگ تور چین امکانات دیگری نظیر خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل، فروشگاه، بار، تهویه، آسانسور، صرافی، دوچرخه سواری، بیلیارد، مرکز بدنسازی، زمین گلف، زمین بازی کودکان، استخر سرپوشیده، ماساژ، سرویس نگهداری از کودکان ویژه میهمانان تور چین و... دارد.

 

 

هتل هیلتون بیجینگ پکن

هتل هیلتون بیجینگ پکن

هتل هیلتون بیجینگ پکن

هتل هیلتون بیجینگ پکن


هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال یکی از هتل های 5 ستاره تور چین می باشد و در شهر پکن چین واقع شده است. در این هتل برای پذیرایی از میهمانان 5 رستوران در نظر گرفته شده است. ایستگاه راه آهن پکن در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان تور چین پارکینگ رایگان می باشد.

از امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به: آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، اتاق های ضد صدا، گرمایش، بار، پذیرش شبانه روزی، مرکز بدنسازی، صرافی، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرپوشیده، کاریوکی، خدمات نگهداری از اطفال ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال

نمای هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال

اتاق هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال
مطالب مرتبط:

 

موضوع : تور چین,

هتل شانگری لا گوانجو چین

هتل شانگری لا گوانجو

هتل شانگری لا یکی از هتل های 5 ستاره تور چین می باشد و در شهر گوانجو واقع شده است. این هتل در مجموع از 704 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تشکیل شده است. هتل دارای یک باغ زیبا می باشد. از امکانات ویژه هتل می توان به زمین تنیس، سالن کنفرانس و خدمات نگهداری از اطفال برای میهمانان تور چین اشاره داشت.

همچنین از دیگر امانات هتل: استخر سرپوشیده و روباز، سونا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، جکوزی، خدمات ماساژ، صرافی ویژه میهمانان تور چین، خدمات خانه داری ویژه میهمانان تور چین، سالن بدنسازی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، بار، کرایه اتومبیل، امکانات ضیافت، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فروشگاه، فکس و کپی، آسانسور ویژه میهمانان تور چین و ... می باشد.

 

هتل شانگری لا گوانجو

هتل شانگری لا گوانجو

هتل شانگری لا گوانجو

هتل شانگری لا گوانجو
مطالب مرتبط:

 

موضوع : تور چین,

هتل های شانگهای چین

هتل ژانگ زیانگ شانگهای

هتل شانگ زیانگ شانگهای

هتل ژانگ زیانگ یکی از هتل های 4 ستاره تور چین است و در در شهر شانگهای قرار دارد. در فاصله 13 کیلومتری از این هتل فرودگاه بین المللی پودانگ قرار گرفته است. همچنین ایستگاه راه آهن زیانگ 2 کیلومتر وجود دارد که میهمانان تور چین به راحتی می توانند به این ایستگاه دسترسی داشته باشند.

هتل شانگ زیانگ شانگهای

باشگاه بدنسازی ویژه میهمانان تور چین، خدمات خانه داری، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، سیستم تهویه، پذیرش 24 ساعته، بار، گاوصندوق، حدمات ماساژ، خودپرداز، فکس و کپی، آرایشگاه، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت و... تعدادی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان تور چین درنظر گرفته است.

هتل شانگ زیانگ شانگهای


هتل جی دبلیو ماریوت شانگهای

هتل جو ماریوت یکی از هتل های 5 ستاره تور چین است و در شهر شانگهای قرار گرفته است. در این هتل چندین استخر سرپوشیده و روباز و همچنین 6 رستوران برای پذیرایی از میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است. میدان ملت در شهر شانگهای در فاصله 500 متری از این هتل واقع شده است. همچنین مراکز خرید این شهر در چند قدمی این هتل قرار دارد. از امکانات ویژه این هتل می توان به کتابخانه و سالن بدنسازی و اینترنت ویژه میهمانان تور چین اشاره داشت.

از امکانات دیگر این هتل برای میهمانان تور چین می توان از: خدمات ماساژ، سونا، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، گرمایش، گاوصندوق، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، اتوکشی، فکس و کپی ویژه میهمانان تور چین و... نام برد.

 

 

هتل جی دبلیو ماریوت شانگهای

هتل جی دبلیو ماریوت شانگهای

هتل جی دبلیو ماریوت شانگهای

هتل جی دبلیو ماریوت شانگهای
مطالب مرتبط:

 

موضوع : تور چین,